Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 9. studenoga 2011.

SLANI MUFFINI

( recept iz časopisa Dobra hrana broj 4 )



U članku iz kojeg sam prepisala recept ovi su muffini servirani kao prilog uz krem juhu od buče za koju vjerujem da svatko više-manje ima neki svoj isprobani recept pa ne prenosim onaj iz časopisa, no isto tako bi dobro išla uz bilo koju drugu krem juhicu, npr. Creme du Barry od cvjetače ili jednostavnu krem juhu od luka.
Muffini su mi se učinili zgodni i kao samostalno jelo uz neki drugi obrok, np. piceka na saft ili možda jogurt i kiselo mlijeko ljeti kad su velike vrućine.

Vrijeme pripreme: 15 minuta
Vrijeme kuhanja: 30 minuta


SASTOJCI:

1 šalica brašna
1/3 šalice kukuruznog brašna
žličice P/P ( prašak za pecivo )
pola šalice maslinova ulja
pola šalice mlaćenice
2 jaja
dvije tikvice, naribane
8-10 sušenih rajčica
60 g svježeg sira
malo soli
1/3 žličice kima
žlica sitno sjeckanog bosiljka

Zagrijati pećnicu na 180. Pripremiti kalupe i namastiti ih pa posuti brašnom ( ili napuniti košaricama, op.a ). Pomiješati jaja, ulje i mlaćenicu pa izmiksati. Dodati brašno, p/p, naribane tikvice, sjeckane sušene rajčice i dobro izmiješati. Na kraju dodati sir i začine. Ako smjesa izgleda suha dodati još malo mlaćenice. Smjesu izliti u kalupe i peći dvadesetak minuta.


( a kako bi bilo da ih izlijem u kalupe za madlene pa ispečem u obliku malih šapica? ...mislim da sam na coolinarici vidjela nešto takvo... )