Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 20. studenoga 2011.

PITA OD HOKAIDO BUNDEVE

recept iz časopisa Dobra hrana broj 5



Najjesenskija među pitama sasvim je jednostavna za pripremu



TIJESTO:
-šalica i pol pšeničnog brašna ili kombinacija pšeničnog i kukuruznog
-malo soli
-žlica šećera ( nerafinirani smeđi )
-150 g maslaca
-4-6 žlica vode

ZA KREMU:
-jedna hokaido buča srednje veličine ili 500 g pirea od buče
-2 dl slatkog vrhnja
-žlica smeđeg šećera
-2 jaja
-pola žličice cimeta
-pola žličice đumbira u prahu


Od sastojaka načiniti tijesto pa ostaviti preko noći u hladnjaku. Drugi dan njime ispuniti kalup za pitu. Nabockati ga vilicom, prekriti masnim papirom pa na njega staviti oko dvije šake graha kako se tijesto ne bi napuhnulo prilikom pečenja. Peči cca petnaestak minuta na 180 stupnjeva a za to vrijeme pripremiti kremu; bundevu oguliti i narezati na kockice. Peći je u pečnici na 180 stupnjeva dok sasvim omekša, oko petnaest minuta ( najbolje paralelno s tijestom za pitu, op.a. ).
Prebaciti u blender, pa s jajima i slatkim vrhnjem pretvoriti u glatki pire. Dodati šećer i začine. Napuniti tijesto kremom i zapeći u pećnici još četrdesetak minuta. Pustiti da se sasvim ohladi. Servirati uz dodatak slatkog vrhnja.

ISKUSTVO: Meni je u okusu nešto nedostajalo pa sam dohvatila prvo što mi se našlo pod rukom a to je bio paketić začina za kuhano vino ( ribana limunova kora, klinčić, cimet... ), okus je nakon dodavanja bio odličan a umjesto slatkog vrhnja izmiksala sam kiselo ( 20% mm ) sa burbon vanilijom i poslužila uz pitu. Super kombinacija!