Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 12. studenoga 2011.

PEČENE JABUKE




Ništa jednostavnije od pečenih jabuka. Zapravo je ovo iskočilo u nuždi kad sam za TARTE FINE ogulila višak jabuka pa se pojavio problem što s tim viškom. Negdje mi je u djeliću mozga ostala ova ideja kad sam listajući neki od portala otvarala tag o jabukama. Dakle ako imate jabuke onda prvenstveno savjetujem da napravite TARTE FINE ili GALLETES OD JABUKA, a ako još uvijek imate višak ( oguljenih ) jabuka onda ih svakako iskoristite na ovaj način

Bez obzira u kojem obliku bile ( meni je jedan dio ostao u ploškicama za tarte fine a dio u već oguljenim četvrtinama )....





...narezati ih na ploškice, složiti na papir za pečenje pa polimuniti s malo limuva soka da ne potamne. Zatim posuti cimetom pomiješanim sa smeđim šećerom ( ili šećerom od kokosa za niski GI ), dodati malo vanilije pa preko svega nekoliko komadića maslaca





utrpati u pećnicu...



...i voiláaaa.......

mirišu božanstveno onako vrući s kapljicama rastopljenog šećera

pa želji prije pečenja može im se dodati grožđica ili sjeckanih oraha

U svakom slučaju kod nas je polovica planula odmah po vađenju iz pećnice, a serviranje sa šlagom, sladoledom ili svježim kravljim sirom ne treba ni spominjati
:)

Ako volite pečene jabuke možete ih servirati s KREMOM OD VANILIJE I RUŽMARINA