Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 29. studenoga 2011.

TANKI TART OD LUKA

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 6


ZA TIJESTO:

-150 g glatkog crnog brašna
-150 g kukuruznog brašna
-100 g maslaca
-6-8 žlica hladne vode
-malo soli

NADJEV:

-kilogram žutog luka
-tri žlice maslaca
-žlica meda
-crveni papar
-par grančica origana

Od svih sastojaka zamijesiti tijesto. Ako je presuho dodati još malo vode. Tijesto oblikovati u kuglu i ostaviti u hladnjaku dok se sprema nadjev od luka.

Za nadjev na maslacu pržiti tanke ploške luka, neprestano miješajući. Po potrebi dodati malo vode pa pustiti da se dugo pirja, barem 30 minuta, a najbolje 45 minuta dok se luk ne pretvori u kremastu smjesu. Tada dodati med, tucani crveni papar, sol i origano. Pirjati još pet minuta pa maknuti s vatre. Tijesto tanko razvaljati pa njime obložiti namašten i pobrašnjen kalup za pitu ( ili više malih kalupa ). Tijesto napuniti smjesom od luka a zatim posuti grubo tucanim crvenim paprom.
Peći na 180 stupnjeva oko pola sata.

ISKUSTVO: Pokazalo se da sam bez razloga bila skeptična prema tijestu. Kombinacija funkcionira i tijesto je ukusno, jedino što ja volim malo pretjerati pa sam u nadjev dodala poprilično meda i sjeckanog čilija pa je više ličio na chutney od luka. Zanimljiva kombinacija za one koji to vole.