Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 29. studenoga 2011.

ČOKOLADNI SOUFFLE

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 6


Iako sam do sada radila samo souffle od sira, i bila uvjerena kako je to najbolje što sam ikad napravila u kalupu za nabujak pa neću nikad pokušati napraviti ništa drugo, jednostavno nisam odoljela ovoj čokoladnoj bombi. Još uvijek nisam sigurna da ću se upustiti u njenu izradu, ali neka se nađe.

SASTOJCI:

100 g crne čokolade ( 70% kakaa )
2 žumanjka
4 bjelanjka
50 g šećera u prahu
maslac
slatko vrhnje
čili ( moj dodatak )

Zagrijati pečnicu na 180 stupnjeva. Namastiti maslacem rubove posude ili posudica za souffle i posuti ih kristal šećerom. Rastopiti čokoladu na pari zajedno sa slatkim vrhnjem, miješajući. Čvrsto umutiti bjelanjke, a žutanjke pomiješati sa šećerom u drugoj posudi. I njih dobro izmiksati da se zapjene. Maknuti čokoladu s vatre pa ju umiješati u žumanjke. ( Umiješati čili ). Zatim polako umiješati bjelanjke, žlicu po žlicu. Izliti masu u kalup(e) za pečenje, do 3/4 visine posude pa staviti u zagrijanu pećnicu na 25 minuta.


Odmah poslužiti