Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 29. studenoga 2011.

DOBRA HRANA br. 6

Iskreno, ovo će biti teško! Kad sam odlučila da neću više gomilati časopise na polici nego iz njih izvaditi ono što smatram zanimljivim, nisam ni sanjala da će biti toliko posla.
Naime, ovaj bi broj trebalo prepisati u cjelosti!


Pa na posao...


Odmah na samom početku macaronsi - moji libling kolačići. U tri neodoljiva okusa;
1) kruška, pistacija, komorač
2) mandarina, jogurt i čili
3) ružine latice i papar...puno papra...

to die for


zatim slijedi informacija o novoj internet trgovini sirove hrane www.biodar.hr

pa još nekoliko prekrasnih stranica sa člankom o hrani u jednom loncu, zatim osvrt na dolinu Neretve, domovinu mandarina, pa prekrasna hrana mladog i perspektivnog kuhara Sebastiana Barbisa, zatim slijedi sedmodnevni jelovnik sa receptima, sve jedan bolji od drugog a onda članak o vrhunskoj kuharici Helene Darroze. Ženi s tri Michelinove zvjezdice.

Tapas ( njama ), pa opet članak o hrani iz jednog lonca, ovaj put iz pera Renea Bakalovića koji kuha zajedno s Raulom Lajtmanom, međimurcem koji upravo vrši pripreme za svoj prvi restoran. Recepti su primamljivi ali ima ih na tri strane...uh..


Onda redom slijede, osvrt na Cabernet Sauvignon, muškarce u kuhinji i onda nešto za mene - sokovi od povrća. Odmah sam se zagrijala za smoothie od celera, mandarine, jabuke i đumbira.
Recept je OVDJE.


U istom je članku i TANKI TART OD LUKA kojeg ću isprobati već ovog vikenda a MARMELADA OD LUKA I VINA mogla bi se ove godine naći u jestivim božićnim poklonima koje planiram pripremiti za najbliže.

Zatim članak o svinjokolji. Fotografije bi svakog mesojeda pretvorile u biljojeda ali kao što kažu; krmenadle ne rastu na stablu...
Ono što me podsjetilo na djetinjstvo bili su SALENJACI. Mmmmm....kako ih je moja mama dobro radila...doista ih volim ali nema šanse da se upustim u izradu.

Pa onda članak sa receptima za kolače s maslinovim uljem. Pita od kruške, muffini od pistacija, musse od crne čokolade i KEKSI S MASLINOVIM ULJEM, VINOM I RUŽMARINOM. Pala sam na ružmarin. To je iza čilija moja favorit aroma. Od kad sam ga stavila na tart od jabuka neprestano ga koristim u kolačima.



I za kraj - SOUFFLE od tamne čokolade. Božanstveno! Iako nisam sigurna da ću se ikad upustiti u izradu ove čokoladne slastice, recept sam zabilježila, neka se nađe.




Posljednja je stranica časopisa uvijek za mene prava poslastica i namjerno je ne želim pogledati prije kraja nego mazohistički čekam dok sve prolistam tako da je na kraju sva pažnja usmjerena na nju. Ovaj put su tu bile crne čokolade a jedino mjesto gdje sam ih pronašla je HARVEY NICHOLS online store. Autoru su one s čilijem već klasika u kući ( isto kao i meni ), pa me razveselila nova aroma - s crvenim paprom.



Ali tražeći fotografiju pronašla sam da ima i drugih aroma a sve su toliko neodoljive da se bacam u potjeru za njima



Zatim su tu bile pečene banane Exotic Kinga ( kupila sam ih jednom i probala :), pa set žlica za mjerenje s Amazona ( odmah naručujem ), kutija sa začinima Laure Santtini ( Italia Al Dente, sjećate se? ) i na kraju blogerska kuharica LA TARTINE GOURMANDE, doista jedan od ljepših blogova koje sam u posljednje vrijeme pogledala.
Mogu vam odmah reći da sam se za njenu kuharicu predbilježila na Amazonu, izlazi 07. februara i sigurna sam da će mi biti prekrasna inspiracija.

-Kraj -