Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 29. studenoga 2011.

KEKSI s maslinovim uljem, vinom i ružmarinom

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 6

Jednostavni keksi s puno karaktera


2 i 1/2 šalice brašna
1/2 žličice praška za pecivo
prstohvat soli
10-15 zrna crvenog papra
1 žlica sjeckanog svježeg ružmarina
3/4 šalice šećera
2 jaja
1/2 šalice maslinovog ulja
3/4 šalice crnog vina


U jednoj posudi pomiješati sve suhe sastojke - brašno, šećer, sol, P/P, ružmarin i papar stucan u mužaru. Dio ružmarina i papra ostaviti za ukrašavanje.
U drugoj posudi pomiješati sve mokre sastojke - ulje, jaja i vino. Izmiksati pa dodati u posudu s brašnom. Još jednom sve izmiksati da smjesa bude ravnomjerna, ako se čini suha dodati malo ulja. Lim za pečenje obložiti masnim papirom. Žlicom grabiti smjesu pa stavljati hrpice na lim udaljene oko 5 centimetara. Smjesa se malo razlije pa da se ne slijepi. Svaku hrpicu posuti s malo papra i ružmarina. Peći 12-15 minuta na 180 stupnjeva.



Smjesa je dovoljna za cca 50 kolačića








KOMENTAR:

Volim ružmarin i moram reći da su ovi kolačići doista puni karaktera.
U potpunosti sam se držala recepta osim što sam dio brašna zamijenila raženim pa su ispale malo gušće hrpice koje se nisu razlijale.



Odustala sam od dodavanja tekućine jer su mi se dopali upravo takvi nepravilni kakvi su ispali. Mislim da ću i drugi put raditi točno takve :)