Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 20. studenoga 2011.

DOBRA HRANA broj 5


Kao što rekoh, odlučila sam da je dosta gomilanja časopisa po policama, ladicama i uglovima. Sve što bi mi moglo biti korisno ispisujem van a ostalo se primi na znanje, i adio.
Ispis je podsjetnik, kažu da kad prepisuješ bolje zapamtiš, pa krenuh prepisivati...
Malo kasnim. Već je izašao broj 6 a ja nisam stigla naučiti napamet broj pet, pa evo ga sad, idemo...



Odmah na početku informacija da je 'Torte i to' otvorio svoju treću lokaciju u Vrbanićevoj 22 ( nisam još stigla obići ni prvu ), zatim nešto za mene - belgijske praline.

Kad sam se prošle zime navukla na praline i pokupovala sve kalupe koje se dalo u Lesnini, Butlersu i preko Amazona, bila sam uvjerena da ću svaki vikend istrčati iz kuhinje s najmanje jednom zdjelicom novih okusa. Je, malo sutra. Uzevši u obzir da moj suprug nije u stanju savladati takvu količinu šećera u obliku pralina, a da sam ja na redukcijskoj do kad na remenu ne stisnem jednu rupicu niže....piši propalo. Što ne znači da praline nisu i dalje aktualne, dolazi vrijeme darivanja.
Pišem PRALINE - savjet Belgijanaca:
-TEMPERATURA: idealna za mliječnu čokoladu je 29 stupnjeva. ( trebam digitalni termometar )
-SLATKOĆA: med je idealna prirodna zamjena za šećer
-ZAČINI: idealni cimet, curry ili čili ( a meni je najdražu đumbir, op.a. )


Zatim je tu 'lista želja' Dobre hrane na kojoj je ovaj put iskočio - UŠEĆERENI JALAPENO
( mamma mia...to mora da je ludnica, trčim u Lari & Penati, svakako moram pronaći recept do naredne sezone papričica )
i da...piše da je jalapeno dvaput blanširan prije šećerenja...


Pa slijedi priča o savršenom hamburgeru ( koji je novinarku oborio s nogu ) za kojeg je potrebno: Pačja mast (!), juneća plećka, juneća koljenica, flam ( rez od potrbušine ), zatim sušena rajčica, češnjak, papar, sol ( 2% ukupne težine mljevenog mesa ), crveni luk a može i malo prezli. Uz to ide i recept za DOMAĆI KEČAP.
A da znate da su mi išle zazubice dok sam gledala fotke, onako slasnog debelog hamburgera sa preprženom slaninom i reš pečenim pecivom...pa još gore i kap kečapa

a onda...


..onda su na red stigle najbolje jesenske pite.

Ma joj, a ja pred ručak. Ako prestanem prepisivati možda bih još stigla ispeći neku na brzaka...(?)
Ajd da ja ipak prvo završim ovo što sam počela. U moru pita odmah sam zapela za PITU OD HOKAIDO BUNDEVE. Imam već nekoliko recepata al jedan više ne škodi.



Odmah iza toga Mila Batinica iznosi recept za Ragu od junetine i butternut tikve ali ja već znam da to kod mog supruga ne prolazi pa preskačem glavno jelo i bacam se na desert - BUTTERNUT TIKVA S ANANASOM
treba probati

i evo već smo na kraju. Za sam kraj osvrt na najslađi online magazin pod nazivom Sweet Paul. PROLISTAJTE.