Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 25. ožujka 2012.

NJAMANCIJE ( 4 )

Jeste li primjetili kako nazivi hrane na engleskom dobro zvuče a kako su naši prijevodi komplicirani i kruti? Da gore piše black meal day svima bi odmah sve bilo jasno, ovako bi se prije pomislilo na neku nesreću nego na hranu..hehe..


Slučajno sam u Mercatoru naletjela na doista prekrasne, velike, rasne kozice i sjetila se da u smočnici već neko vrijeme imam tjesteninu sa sipinim crnilom a zna se da se te dvije stvari vole.
Još je samo trebalo dodati češnjak, vrhnje, peršin i maslinovo ulje i obrok je spreman. U tren oka, čak i prije jer se linguini kuhaju svega tri minute ( sva sreća da sam pogledala ) a kako nam je nekako falila juha, odlučila sam isprobati novi artikl jednog hrvatskog proizvođača - juhu od crne trubače.



Nešto strašno. Preferiram domaće no ova je juha imala okus kao sapunica pa smo jedva dočekali da se uhvatimo tjestenine.





Jednoglasno smo zaključili da čak ni ljeti na moru ne uspijemo dobiti takve krasne primjerke kozica i da ovo svakako treba ponoviti.





A kad sam kasnije na dvorištu ispijala popodnevnu proljetnu kavicu, usput testirajući Jamie Oliver preljev od karamela za PORTUGALSKE TARTLETSE, pogled mi je pao na crni tanjurić i crno kuhalo za kavu i ideja za post se rodila :)


Jedna prekrasna nedjelja uz crni dan na stolu
:)