Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 25. ožujka 2012.

HRSKAVCI OD KRUMPIRA

Moj suprug ih je zvao krumpirove palačinke i često radio djeci dok su bila mala, a oni su ga kasnije, svako malo, sami molili da im ih ispeče za večeru.


Sjetila sam se na njih neku večer kad je Jemie Oliver kuhao jedan od onih svojih brzinskih ručkova a meni je falilo nečeg za grickati ( ma vraga je to za grickati, to vam je čitav obrok s hrpom kalorija ) ali nebudi lijena, toliko sam se nabrusila na njih da sam otrčala u kuhinju i primila se ribanja krumpira.

Količina se prilagođava potrebama. Iz nekih 7 krumpira dobila sam 9 palačinkica.


Sastojci su jednostavni:

krumpir
sol, papar
vegeta
peršinovo lišće
jaje
brašno





krumpir naribati na sitan ribež, dodati žlicu vegete, dobro promiješati pa ostaviti u cjediljki da pusti vodu

Nakon nekog vremena dobro ga istisnuti ( mi zagorci kažemo ožmeknuti :)



pa začiniti po ukusu, oprezno dodati sol jer je vegeta slana, popapriti, dodati sjeckani peršin, jaje i toliko brašna koliko je potrebno da se smjesa poveže


U tavu dodati ulja koliko je potrebno da dno bude pokriveno pa među dlanovima formirati tanke palačinkice i stavljati na vruće ulje. Pržiti s obje strane da budu zlatno žute pa vaditi na papirnati ubrus i pustiti da se ocijedi

Tadaaaam....to je sva mudrost


Servirati uz kiselo vrhnje, ljeti uz hladan jogurt, kao prilog ili samostalno jelo.
Po želji može se dodati češnjaka ili čili papričica.



Ovo je definitivno toliko zarazno da računajte na više da vam ne sfali :)