Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

POLJSKI NAMAZ

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 10



Ovo je namaz za ljubitelje kombiniranih okusa. Sasvim sigurno jedan neobičan namaz. Jednostavan je za pripremu pa nisam odoljela da odmah isprobam, doduše samo s jednim lukom i jednom jabukom no pokus je uspio a okus je ispao slatko-slano-ljut jer sam ga poprilično zapaprila.
:)


SASTOJCI:

25 dag domaće svinjske masti
8 glavica luka
sol, papar
8 kiselih jabuka

Luk očistiti i sitno nasjeckati. Mast zagrijati u odgovarajućoj posudi s debelim dnom i pržiti luk da dobije zlatno žutu boju. Pred kraj posoliti. Jabuke oguliti i krupno naribati pa dodati u mast. Maknuti s vatre, začiniti paprom, prelijati u odgovarajuću posudu pa staviti hladiti.
Poslužiti s domaćim kruhom uz čašicu hladne poljske votke. Smacznego. Na zdrowie!
PREPORUKA: napraviti uveče i ohladiti na sobnoj temperaturi, ne stavljati u fižider jer nakon njega postaje suviše...masnasto

Ovaj me namaz potaknuo da isprobam IRSKI SODA KRUH, neprestano se s njim sudaram po portalima i uvijek me intrigirao, sad je bila prilika i mogu vam reći da me oduševio.