Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 2. listopada 2011.

SMOOTHIE OD KIKIRIKI MASLACA


Ovo definitivno ne spada u zdrave napitke. Zbog svoje kalorijske vrijednosti prije bi se moglo reći da je za izbjegavanje :)
A kaj ćeš kad je sve fino previše kalorično
kad sam prvi put pročitala recept za ovaj smoothie, nisam mogla dočekati da ga probam, pa evo originalan način kako potrošiti kikiriki maslac



1 banana
puna žlica kikiriki maslaca
mlijeko
sladoled od vanilije

Pomiješati sastojke i ponjamati
Ovisno o količini mlijeka, napitak se može popiti ali ja stavim sasvim malo mlijeka ( Alpro Soya ) i sadržaj pojedem žlicom. To mi je nekako zgodnije.



A pada mi na pamet da bi mogla gustu mješavinu banane, maslaca i mlijeka koristiti kao preljev preko sladoleda. Gore još čokoladne mrvice. Bomba!
:)