Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 21. listopada 2011.

CORNED BEEF HASH


Priznajem, navukla sam se na te haševe :)
Ovaj zahtijeva malo dugotrajniju pripremu, original pogledajte OVDJE

Nakon što me oduševio Spinach and potato breakfast hush nisam mogla odoljeti njegovoj drugoj inačici.

Vrijeme pripreme: 20 minuta

Sastojci:
2-3 žlice maslaca
1 veliki luk ( nasjeckan )
oko pola kilograma mljevene govedine, prokuhane i ocijeđene ( ja uzmem junetinu )
malo sjeckane slanine
3-4 velika kuhana krumpira, narezana na kockice
sol i biber
sjeckani peršin
Napomena: može se dodati i tanko ribano zelje



Zagrijati maslac pa dodati luk i pržiti na laganoj vatri. Dodati mješavinu mesa i krumpira, pojačati vatru pa umjesto miješanja masu lagano pritiskati metalnom spatulom. Ne ih miješati već pustiti da lagano porumene. Dobro je ako čujete da cvrće. Provjeriti da li se dobro spržilo s jedne strane pa okrenuti da dobije boju i na drugoj strani. Opet lagano pritiskati spatulom. Ako je previše suho može se dodati još maslaca. Pržiti dok sve lagano dobije boju.
Maknuti s vatre i dodati sjeckani peršin, obilno popapriti i soliti po ukusu.


Poslužiti s pečenim ili poširanim jajetom

( za doručak :)

Nekoliko savjeta:
-meso prokuhajte zajedno s kockom za juhu, bit će ukusnije
-krumpir uzmite sirov pa ga nasjeckajte na male kockice i pržite na maslacu, bit će gotov za 10 minuta i neće se raspasti
-ako želite da bude posebno ukusno pred kraj dodajte ghee, nemojte pretjerati s količinom