Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 7. listopada 2011.

MUKE PO DIJETI (5) - dan D


Danas sam napokon shvatila da je sva ova priprema zapravo odgađanje ključnog trenutka u kojem treba zagristi metak i viknuti: START
E al za to treba biti spreman jer sve je u glavi. Ako tu nije donesena odluka možemo mi svakog ponedjeljka iz početka ići na dijetu i nikad ju zaista realizirati. Mene je danas puknula spremnost. Isto kao što me je prije dvadesetak godina jedno jutro puknuo prestanak pušenja. Danas sam ( napokon ) osjetila spremnost i donijela odluku. Dosta je 'švercanja' i odgađanja - sutra počinjem. Za početak prvo sa skidanjem tri nakupljena kilograma po dr. Dukanu, dakle ono što uopće ne propagiram; dva mesna udarna dana pa još četrnaest, naizmjence mesni plus povrće i na kraju postupno uvođenje voća i ugljikohidrata. Žao mi je što moram tako drastično ali loše se osjećam u ovom obliku a to je najbrži način da se vratim u prvobitno stanje.


Uvijek kad razmišljam o kilogramima pred očima mi je Oprah u onoj emisiji kad je na stage dovukla kolica sa količinom masti koju je izgubila, moja tri jadna kilograma u tom obliku postaju jedna poveća gadna gomilica masti, one Zvijezdine od po pola kilograma, koje se prvo treba riješiti kako bi imalo smisla dalje zdravo živjeti ( kakav bolestan um!!...) al kaj ćeš...

Wok čeka spreman, u hladnjaku se gužvaju:
- emmentaler
- svježa riba ( planiram je skuhati na pari )
- piletina ( trenutno se marinira u soya sosu )
- dimljeni losos ( znam znam ali što mogu kad ga volim )
- pečeni špek ( njama :)
- jaja
- zeleni čaj
- i velika količina svježih začina

Još danas potamanim grožđe i ostalo voće koje je ostalo u frižideru a onda od ponedjeljka uz meso obavezno dodajem ogromne količine povrća, naročito brokule, to mi je fino pa uz vlasac, čili, đumbir i ostale začine mogu miksati meso i povrće u svim obrocima.



Al' to je od ponedjeljka a on je još daleko, za sad ajmo preživjeti vikend