Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 20. svibnja 2012.

HARRISA umak




Harrisa spada u tradicionalnu sjevernoafričku hranu, uglavnom Tunis i Maroko a mene je zaintrigirala kad je Jamie pripremao marokanski ručak - janjeća rebarca i kao prilog servirao jogurt pomiješan s harrisom.
Da je ljut - ljut je.

Recept nije bilo teško pronaći pa ako imate volju isprobajte.

POTREBNO:
  • 10-12 suhih čili papričica
  • 3 glavice sitno sjeckanog češnjaka ( ja ga ribam na ribež za sir )
  • 1/2 čajne žličice soli
  • 2 žlice maslinova ulja
  • 1 čajna žličica mljevenog korijandra
  • 1 čajna žličica mljevenog kima
  • 1/2 čajne žličice kumina

PRIPREMA: namočiti suhe čili papričice u vrućoj vodi na 30 minuta. Procijediti. Maknuti sjemenke i sitno nasjeckati. U blenderu izmiješati čili papričice, maslinovo ulje, sol i češnjak. Dodati mljevene začine pa još miksati da se sve pretvori u pastu.



Korijanter, kim i kumin mogu se usitniti u mlincu za kavu ili sitno stući u mužaru.




Jamie je harrisu servirao u tanjuru na podlozi od jogurta, onako samo lagano promiješanu. Bila je odlična uz quinoa tabboulleh, janjeća rebarca, toskansku salatu i lepinje popržene na grilu.