Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 23. svibnja 2012.

OSSO BUCO

na podlozi od šampinjona i začinskih trava


Osso je milanski specijalitet od teleće koljenice i povrća u umaku od vina i bujon juhe. Često se garnira i poslužuje uz rižoto a kako obično imam pun hladnjak šampinjona, odlučila sam tradicionalnu garnituru od povrća zamijeniti šampinjonima uz dodatak svježih začina. Malo drugačije.

POTREBNO:
  • 2 odreska koljenice sa koštanom srži
  • šampinjoni
  • ( mladi ) luk
  • začinske trave ( lovorov list, svježi origano, vlasac, ružmarin... )
  • bijelo vino
  • bujon juha ( ili kocka za juhu )
  • sol, papar
  • malo brašna
  • maslinovo ulje


Osso sa svih strana zarezati kako bi se prerezala opna koja ga prilikom prženja vuče zajedno.
Posoliti, napraškati s obje strane brašnom pa staviti da se prže na vrućem ulju.
Kad dobiju koricu s obje strane, izvaditi ih na tanjur, poklopiti i na ulju od pečenja popržiti nasjeckani luk. Nakon par minuta dodati šampinjone, posoliti, popapriti i pržiti neko vrijeme pa podlijati vinom i bujon juhom. Dodati začinske trave, pa vratiti pečene odreske, poklopiti i pirjati da omekšaju.
Koliko to traje možete pogledati OVDJE, zbog toga što sam ja svoje poklopila ekspres poklopcem i nakon 30 minuta stvar je bila gotova, no koliko čitam, bez poklopca može potrajati i do dva sata.

Osobno, najviše volim onu koštanu srž namazanu na kruh i lagano posoljenu....mmmm....

Prava je poslastica namazati jednu takvu šniticu i pojesti uz tanjur vruće juhe, samo zbog toga obavezno u juhu ubacimo veliku lijepu goveđu kost.