Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 3. svibnja 2012.

SAVRŠENI MUFFINI



Uz ovu sliku moram reći 3 stvari;

1) ovo je ( bio ) jedan savršen muffin
2) djelomično je pojeden zato što sam ga se jedva odrekla
3) malo je sasušen jer je čekao dobru rasvjetu da ga uslikam,
no sve u svemu to je i dalje jedan savršen muffin

SASTOJCI dovoljni za 16 komada:

2 jaja
25 dag šećera ( može 20 )
15 dag maslaca ( sobne temperature )
25 dag oštrog brašna
1/2 praška za pecivo
5 dag kakaoa
2 dl mlijeka
0,5 dl soka od naranče
ribana narančina korica
1 žlica ruma
po želji sjeckana čokolada, višnje, džem, grižđice...( ali najbolji su ARANCINI )

Izmiksati jaja, šećer i maslac, zatim dodati brašno, P/P, kakao, narančin sok, koricu i rum pa dalje miksati. U toku miksanja postepeno dodavati mlijeko.
Po želji u smjesu dodati sjeckanu čokoladu ili arancine.

Košarice za muffine do pola napuniti tijestom, dodati pola čajne žličice nadjeva, zatim opet gore malo tijesta pa  peći na 200 stupnjeva cca 15-20 minuta


Ispekla ga je susjedica, i sva sreća da sam ponijela par komada sobom kući jer sad ne bih imala dokazni materijal :)
Bio je punjen džemom od višanja i meni je bio....mmmmmmm.....božanstven.


KOMENTAR:
U međuvremenu je susjedica ispekla novu rundu pa vam mogu pokazati kako to zgodno izgleda
( a o okusu i dalje nema rasprave, najbolji muffin koji sam ikad jela! topi se u ustima )
naravno, ako stavite šugavu marmeladu i okus će vam biti takav, zato BIRAJTE!!

SUGESTIJA: Podravkin nadjev od višanja pomiješan s malo arome ruma ili neki fini džem od naranče.

ISKUSTVO:
hvala Ani s bloga Prstohvat soli  koja mi je skrenula pažnju na maslac koji nisam spomenula u izradi pa sam odmah pojurila pitati susjedu i primiti se pečenja da pišem na pamet.

I voila! Evo oglednog primjerka, ravno iz pećnice bez dekoriranja

Sad iz iskustva, mogu reći slijedeće:

  • ja sam stavila tijesto pola/pola, pola oštro pola glatko pa je tekstura umjesto rahle bila onako fino kremasta
  • pošto je glatko brašno gušće ne digne se jako pa se slobodno košarica napuni gotovo do vrha
  • takvim punjenjem mase je dovoljno za 12 komada
  • potrebno ga je peći nešto malo više od dvadesetak minuta
  • nadjev se fino rasporedi po sredini i ne padne na dno


Ako sam još nešto zaboravila slobodno dojavite


Na kraju nisam sigurna koji mi se način više sviđa; onako rahli ili ovako kremasti, oba su fantastična!