Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 5. svibnja 2012.

JAGODE U ČILIJU I CIMETU

Opasno se palim na sve što u sebi ima čilija. I tu nemam kriterija; slatko, slano, kiselo...ako je s čilijem, dobro je. Uz Jutarnji je izašao mali prilog o jagodama u kojem me je zaintrigirao ovaj lagani desertić a kako je krenula sezona jagoda, bila je to prilika da isprobam još jedan sličan, s kremom od jogurta.

Za ovu brzu slasticu za 4 osobe potrebno je:

1 kg jagoda
5 žlica šećera ( ili stevija u prahu ili agavin sirup za niski GI )
1 vanili šećer
1 suha čili papričica
1 žličica cimeta u prahu
3 dl vrhnja za šlag
čokolada ( po želji ) za ukras

1) Jagode oprati i probrati one ljepše ( 80%) pa ih narezati na tanke ploškice te kružno posložiti na rub zdjelice
2) preostale jagode nasjeckati i staviti u otopljeni šećer ( 4 žlice )
3) Lagano kuhati desetak minuta uz dodatak čilija i cimeta. Kuhani sirup propasirati ( ja sam ga samo zgnjeckala vilicom ) i time zaliti jagode složene u zdjelici.
4) Ukrasiti tučenim slatkim vrhnjem u koje dodati preostalu žlicu šećera pa sve posipati struganom čokoladom ili čokoladnim mrvicama.

Za laganiju verziju izostavila sam šećer i umjesto njega stavila svježu sjeckanu steviju a umjesto šlaga upotrijebila samo žličicu malomasnog kiselog vrhnja. Ukusno, a bez grižnje savjesti.
;)