Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 31. svibnja 2012.

ZLEVANKA OD ŠPINATA

Kad mi je danas kolegica s posla donijela recept za ovu pitu bila sam joj uistinu zahvalna.
Naime, moj je špinatek na vrtu podivljal pa nakon ovih kiša raste ko blesav. Za sve koji imaju iste probleme i neznaju kako ga svježeg potrošiti, predlažem ovaj fantastičan SMOOTHIE i ovu jednostavnu pitu gotovu u tren oka.

POTREBNO:
  • stručak očišćenog špinata
  • 3 jaja
  • oko 100 g svježeg sira
  • 200 ml kiselog vrhnja
  • 1,5-2 dl mlijeka
  • 2 dl brašna ( pola obično, pola kukuruzno )
  • 1/2 praška za pecivo
  • sol, papar
  • mast za kalup

1) špinat dobro oprati, ocijediti i narezati 
2) Izmiješati jaja sa sirom i kiselim vrhnjem. Posoliti pa naizmjence dodavati brašno pomiješano s praškom za pecivo i mlijeko. Na kraju lagano žlicom umiješati nasjeckani špinat. Još jednom probati i po potrebi dosoliti.
Masa mora biti gusta otprilike kao za palačinke ili malo gušća. Ako je suviše rijetka dodati još malo brašna.
3) Lim premazati mašću ( mast je čarobna ) pa u njega sipati smjesu i staviti u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva cca pola sata do 40 minuta dok dobije lijepu zlatnu boju.


Pečenu pokriti krpom pa pustiti da kratko odleži.

Najbolja je poslužena na tanjuru i prelivena jogurtom u što se uvjerilo i društvo koje se zateklo taman kad je bila gotova. Smazali smo je u tren oka i složili se da je baš odlična