Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 7. rujna 2011.

SPINACH AND POTATO ( breakfast ) Hash


Okejj...ovo spada u ono ''doručkuj kao kralj...'' mada nisam sigurna tko još ima vremena spremati tako nešto za doručak osim onih koji samo siđu stepenicama i sjednu pred prostrt stol. Kako uopće taj naziv prevesti?....mješavina krumpira i špinata za doručak?... špinat i krumpir doručak mix?...
Kako god ga prevodili neće zvučati tako dobro kao original i kako god ga opisivali neće moći opisati mješavinu okusa i mirisa koji se nađu na tanjuru - zato čitajte kako piše, usudite se probati, pogledajte sliku i vjerujte na riječ. Ne kažu zabadava da slika govori tisuću riječi :)

Na ovaj sam božanstveni recept naletjela noćas na jednom od onih bezbroj maštovitih blogova koji mame izgledom i finim papicama na kojima se ja, ko Ivica i Marica, pogubim među pitama, tortama, tartima i muffinima. Odmah me oborio s nogu ( recept mislim ). Da nije bilo gluho doba noći primila bih se tavice i ljuštenja krumpira, ali zadovoljila sam se s dvije nektarine i činjenicom da znam što ću kuhati ovaj vikend.
To što u nazivu piše da se jede za doručak samo mi je otežalo stvar...gdje zaboga toga još ima, kod nas se jedu pahuljice, u najboljem slučaju špekec i jaja.
Nije da ja to ne bih mogla smlaviti za doručak, štoviše, doručak je moje doba dana, ali one dvije i pol kile koje sam nabrala u šest mjeseci a skidala preko tri godine vrištale su iz djelića mozga zaduženog za alarm. I tako sad sanjam vikend ( kao da i inače ne sanjam vikend, btw. danas je tek srijeda ), i jedina mi je briga da li još uvijek na placu ima svježeg špinata jer bez njega sve to skupa ne bi imalo smisla. Vjerujem da se slažete....

Dakle ono što nam treba je:

-1 zelena paprika, izrezana na rezance
-1 srednji luk, također na rezance
-3 češnja češnjaka, nasjeckana
-mladi krumpir
-maslinovo ulje
-kobasice, kuhane i narezane na šnite ( ili hrenovke (?) op.a. )
-1 žlićica sjemenka komorača
-sol i papar
-svježi špinat
-jaja, pečena na oko


Zagrijati pečnicu. Opran i narezan krumpir staviti u posudu za pečenje, prelijati ga s cca 2 žlice maslinova ulja, posoliti, pobiberiti pa peći 20-30 minuta da budu reš pečeni. Dok su već skoro pečeni u tavici na ulju popržiti papriku i luk da uvenu ( cca 6 minuta ), posoliti, popapriti, dodati sjeckani češnjak, pržiti još najviše 1 minutu pa maknuti s vatre i presipati u posebnu posudu.
Kad je krumpir pečen tavicu vratiti na vatru, u nju staviti narezane kobasice ( i dalje mislim da mogu biti i hrenovke ) i pečeni krumpir pa pržiti dok postanu hrskavi, dodati sjemenke komorača, unutra umiješati papriku i luk pa sve dobro promiješati. Maknuti s vatre, dodati lišće špinata i servirati s pečenim jajetom


Ovo je skraćena verzija ( i dalje mi sline cure ) a kompletan članak možete pogledati ovdje