Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 21. rujna 2011.

SMOOTHIE OD ŠPINATA


Krasna stvar taj smoothie. Kad fali nešto slatko, za doručak, za pauzu....u bilo koje doba dana ili godine smoothie dobro sjeda.
A navukla me poznanica koja je smoothie tako fantastično spravljala da sam ih neko vrijeme od nje i kupovala. Toliko mi se dopala sva ta jednostavnost pripreme i raznolikost okusa da sam odmah kupila dva multipraktika, jedan za kod kuće jedan za posao i nadobudno se bacila u vitaminiziranje svog organizma. Iskreno, više su mi se svidjeli njezini. Hrabro je kombinirala nemoguće spojeve dok se u mojoj varijanti uvijek sve svede na najviše dvije kombinacije. Ali fine i naravno, moje :)
Nekakvo je pravilo da se smoothie od voća miksaju s mlijekom a oni od povrća s vodom ali ja sam svoj od špinata odlučila napraviti s mlijekom i baš mi je takav bio njama pa od tada druge varijante niti ne pokušavam
Banana je, naravno, bazni sastojak svih smoothija a začini su stvar ukusa.
U mojem je velika količina đumbira, svježeg ili u prahu, svejedno, glavno da ima onu šarf notu koja je za đumbir tako specifična. Pa evo;

SMOOTHIE OD ŠPINATA



1 banana
prstohvat špinata
cca 1 dl mlijeka ( ja koristim zaslađeno sojino )
đumbir

Ubaciti u multipraktik i konzumirati

iako se smoothie može napraviti od gotovo svega evo još par jednostavnijih kombinacija koje meni osobno dobro sjedaju:

-banana, cimet, đumbir, mlijeko
-banana, rižino mlijeko, listići mente
-dinja i peršin, malo mlijeka
-banana, malina, sojino mlijeko
-borovnice, banana, mlijeko, menta
-dinja, ananas, đumbir
-ananas, kokosovo mlijeko, žlica ruma.....hik!... ( ili kap arome ruma :)
ostali dodaci: sladoled, jogurt, med, listići stevije.....

varijacija koju sam u međuvremenu probala je: banana, mlijeko, kuglica sladoleda od vanilije i žlica kikiriki maslaca. Recept je OVDJE.



...i u svima njima tooone đumbira
;)