Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 3. rujna 2011.

PUDING OD RIŽE



Ovaj sam desert prepisala iz one krasne knjige ''Suvremena makrobiotika''. Vjerojatno ćete primjetiti sličnost sa receptom pod nazivom Kardamom ali šta mogu, u posljednje sam vrijeme otkrila rižu kao savršen desert pa imam bezbroj varijacija na tu temu. Paralelno s njima i moja se zaliha začina poprilično proširila i obogatila ali o tome u jednom od narednih tekstova. Evo sad recept za desert uz koji stoji napomena da je zasitan, opušta i razvija energiju sporog izgaranja. Kuha se 25 minuta;

600 g prokuhane riže ( najbolje smeđa riža kratkog zrna )
600 ml rižinog mlijeka ( okus vanilije )
100 g grožđica, opranih u toploj vodi
1 srednja naranča
3 žlice javorova sirupa
mljeveni cimet
lješnjaci

Pomiješati rižu i rižino mlijeko u srednje velikom loncu. Pustiti da proključa pa smanjiti plamen i kuhati 10-15 minuta. Za to vrijeme pržiti lješnjake u tavi na laganoj vatri da se poprže sa svih strana ( oko 2-4 minute ). Grubo ih nasjeckati.


Mješavini riže dodati grožđice, narančinu koru i sok i pustiti da vrije još minutu. Dodati javorov sirup pa maknuti s vatre. Poslužiti toplo u zdjelicama, ukrašeno cimetom i prženim lješnjacima.