Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 1. studenoga 2012.

HALLOWEEN KANDŽICE


Evo nas opet na Halloweenu.
Ako su vam se svidjeli HALLOWEEN PRSTIĆI možda će vam se dopasti i halloween škramplice. One su iznikle iz recepta o prstićima i kreativnosti naše kćerke. Uz komentar kako je možda ipak umjesto grafike trebala upisati kiparstvo i usprkos mom inzistiranju da formiramo prstiće, ona je odlučila da moraju biti više organskog oblika i tako su se rodile kandžice ilitiga škramplice.
( Između ostalog i zato jer je s polica supermarketa nestalo listića badema )


Testirale smo obje smjese. Sreća da sam prije pečenja napravila nekoliko fotkica jer su se jedne i druge u pečnici 'rastopile' i gotovo izgubile oblik no JA SAM KRIVA. Od silne želje da sve poslove pozavršavamo što prije, zaboravila sam tijesto ohladiti u hladnjaku i rezultat je ispao tako kako je ispao. Drugi put mi se to sigurno neće dogoditi no sad, što je tu je.

Inače aroma je dobra.

Osim što sam ovim našim domaćim prstićima --> zamijenila bijeli šećer za Muscovedo pa su postali tamni, još bih mu drugi put dodala malo više ribanog đumbira. Zapravo mislim da ću dodati puno više jer se gotovo i nije osjetio...


...no zato je ovaj DRUGI  recept ispao itekako intenzivan jer se aroma badema i vanilije veoma osjetila i jako se dobro uklopila. Možda je soli bilo malo viška no po meni ono čega je definitivno bilo previše bio je šećer. Skoro sam dobila šećerni udar, ali ako uzmem u obzir da već neko vrijeme ne konzumiram bijeli šećer moguće da je reakcija bila sasvim normalna.

I vjerojatno je bila samo moja jer je pao komentar: ''ovo je toliko dobro da bi ja sutra mogla napraviti još jednu rundu, a ovo sad pojedem(o), ha?''



                                                             Gore: sirovi prstići, desno pečeni


Možda na njima treba još malo poraditi no u svakom slučaju ovi su prstići u budućnosti nezaobilazna i ukusna dekoracija halloweenskog stola.