Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 15. kolovoza 2012.

PORILUČNI DŽUMBUS

recept iz Dobre hrane br. 14

Da su nas mame i bake u djetinjstvu umjesto klasičnog variva od poriluka nudile ovim receptom ne bi smo imali traume, tvrdi autorica recepta. Ja se slažem, ovo je fino, iako sasvim drugačije.

Prije nego što počnemo moram naglasiti da se jelo preko noći zgusne (slika lijevo) jer riža popije tekućinu pa ako radite ručak za drugi dan, računajte s tim.

Ja sam uzela 4 lijepa mlada poriluka i 500 g mesa ( moj suprug je mesojed ) pa uzmite to u obzir kad gledate fotografije

Za jedan dobar ručak potrebno:

1 kg poriluka
300 g mljevene junetine
100 g riže
1/2 litre povrtnog temeljca
2 dl pasirane rajčice
sol, papar, ribani parmezan

Poriluk dobro oprati pa narezati na kolutiće debljine oko 3 cm ( i bijeli i zeleni dio ). Meso kratko popržiti na ulju da posmeđi pa mu dodati rižu, posoliti i popapriti.
Dno ekspres lonca lagano nauljiti te staviti pola količine poriluka, posoliti, pa pola mesa i riže, zatim ostatak poriluka pa ostatak mesa i riže.
Sve zaliti temeljcem pomiješanim s rajčicama. Kuhati 20 minuta pod pritiskom.
Ovaj se poriluk može kuhati i u zemljanoj posudi, sve je isto samo je treba staviti u pećnicu na 180 stupnjeva

Odmah nakon kuhanja gustoća je bila taman ali ako drugi dan bude malo gušće ništa ne smeta.
Preko svega naribajte svježi parmezan i dobar tek!

Sigurna sam da će se i klincima dopasti. Podsjeća na chilli con carne.