Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 5. kolovoza 2012.

HERO OF WAR


Nedjelja. Dan domovinske zahvalnosti. Vjerojatno je danas najprimjereniji dan za pustiti Rise Against - Hero Of War. Volim tu stvar, često ju slušam, kad je naša kći pjeva i svira na gitari, suze cure. 
Pa evo...

Digresija na temu: Prije nekih godinu dana u sklopu turističkog putovanja posjetili smo Normandiju i plažu na kojoj se dogodilo iskrcavanje. U školi su nas učili nešto o tome, no ni knjige ni priče ni filmovi ne mogu dočarati rupu u duši koja vam se otvori kad stojite na livadi punoj križeva. Stotine tisuća mladih života poginulo za nečije ideale. 
Ispričavam se, ja sam teški pacifist, smatram da ljudi imaju mogućnost govora da bi se mogli dogovoriti. Sjećam se stihova iz mladosti dok smo u bilježnice crtali cvjetiće i jedan drugom slali papiriće na kojima je pisalo: 
Ne trgaj cvijeće
i cvijeće hoće živjeti
i ne gazi mrava
i on ima samo jedan život