Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 8. travnja 2012.

KOLAČ OD MRKVE

Jednostavno, sočno i fino
POTREBNO:

4 cijela jaja
1 1/2 šalice šećera
2 šalice brašna
1 šalica ulja
1 prašak za pecivo
1/2 kg sitno ribane mrkve
malo cimeta
sok i kora jedne naranđe

FROSTING:
200 g šećera u prahu
200 g krem sira ( Riccota, mascarpone ili Philadelphia )
100 g maslaca
1-2 žlice arome vanilije
po želji može se umjesto arome vanilije staviti sok od limuna

Umutiti jaja i šećer pa dodati ostale sastojke. Dobro promiješati i sipati u kalup ili košarice za muffine. Peći na 180 stupnjeva oko 3/4 - 1 sat ili do kad čačkalica izađe iz njega suha.


Gore staviti frosting od sira ili čokoladnu glazuru

Ovo često radim u kalupu za muffine, djeca ih vole i nikog ne ostave ravnodušnim, no ovog sam Uskrsa odlučila promijeniti oblik a mase je bilo dovoljno za dva kalupa, ovaj za puding i još jedan za srneći hrbat. Frosting sam prvi put radila, od domaće Ricotte, i fino se nadopunio uz diskretnu aromu mrkve i cimeta.