Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 6. travnja 2013.

UŠEĆERENI ČILI

Savršena poslastica za ljubitelje malih ljutih papričica


Nedavno sam u Kauflandu naletjela na paket čili papričica i nisam mogla odoljeti da ih ne kupim. Pojma nisam imala što ću s njima jer moja muška polovica koluta očima na ljubav koju gajim prema njima pa ostajem usamljena u svojoj ljubavi.
I tako tri dana za redom ista briga, otvorim hladnjak unutra papričice i što sad?
Nisam imala nikakvu ideju, ali kako se stvari uvijek dese onda kada se trebaju, nakon dužeg vremena na poslu se javio jedan također veliki ljubitelje čili papričica i podsjetio me da su svojevremeno Lari&Penati prodavali ušećereni čili na što sam ja, na žalost, zakasnila jer je sve prodano gotovo odmah. 
Ali Google sve zna i evo ploda jednog takvog googlanja

NAPOMENA: OBAVEZNO RADITI S RUKAVICAMA!!

POTREBNO:

500 g šećera
200 ml vode
žlica octa
kristal šećer za uvaljati
može ih se aromatizirati kardamomom ili đumbirom


Vodu, šećer i ocat zakuhati i pustiti da se pretvori u gusti šećerni sirup. 
Dodati po želji mljeveni kardamom ili đumbir.

Papričice oprati i narezati zajedno s košticama na malo deblje šnitice.





Ubaciti u šećerni sirup i kuhati otprilike 4 minute. Ne suviše dugo kuhati da se ne presuše. Izvaditi ih šupljikavom žlicom u cjedilo i ostaviti par minuta da se ocijede. Postupak se može ponoviti nekoliko puta ako su papričice mesnate, no nije neophodno.






Na papir za pečenje sipati kristal šećer pa u njega uvaljati ocijeđene papričice i jednu po jednu poredati uz rub papira pa pustiti preko noći na zraku da se posuše.   


Ovo je  izvrsno za grickanje. Kad fali nešto slatko dovoljno je jednu ubaciti u kljun i... whoooohoooooo!!!
Hehe..
Veselim se sezoni domaćih, kad budu velike i mesnate da ih pokušam kandirati poput ušećerenog voća.
Juhuuuu :)