Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 6. lipnja 2012.

MOJA POLOVICA JABUKE ( knjiga )

Iako knjiga autorice Branke Somen nije ono što sam očekivala (a to su brzi i jednostavni recepti za dvoje), već više pomagalo mladim ili nesigurnim djevojkama/ženama da znaju kako se kroz život treba postaviti u odnosu na muški rod, ipak sam u njoj pronašla dva-tri dobra pasusa bliska mojim razmišljanjima koje prepisujem u cjelosti:


  • ''Sprinterica godinama može sanjati o odličju, tjelesno biti čak i spremna, ali nikad ga neće dobiti jer već je na startu uplašena zbog onog što joj se događa ili što bi joj se moglo dogoditi. Plaši se gomile na stadionu, svojih suparnica, pucnja sučeva pištolja, lošeg vremena, ptica u letu, terorista, ali najviše krajnjeg cilja, odnosno mogućeg uspjeha ili razočaranja'' ( ovo definitivno stoji i na jednostavan način objašnjava naš neuspjeh u životu op.a. )
  • ''Biti zanimljiv, znači biti različit. Uspjeti biti drugačiji, a ostati svoj, fantastičan je dar prirode i jedan od vrhunskih instikata prave žene. Čak i kad niste dovoljno iskusni ili vam mudrost još nije zavladala cijelim tijelom, krenite s promjenama koje možete uspješno realizirati tek kad otvoreno pristupite samima sebi. Mijenjati se znači težiti boljemu, bez obzira na to je li riječ o rumenilu za obraze ili pročitanoj knjizi, tečaju za pilote ili mužnji krava. Ima toliko izazova, samo ih treba zanimljivo obraditi.'' (to izbacuje iz igre ono staro 'kaj budu ljudi rekli' mišljenje naših baka koje je 'ubilo' kreativnost generacija i generacija nedovoljno hrabrih teenagera, op.a.) 
  • ''Budite svoji, upravo svoji, a nipošto lažne kopije drugih. Činite uvijek sve na ''svoj'' način. To je načelo kralja, potpuna autentičnost, uvijek i svuda - rekao je Eliphas Levi''
Ja se naime u potpunosti slažem s tim mislima i vjerujem da se one u svim segmentima života mogu primijeniti zato sam ovih nekoliko stavaka jednostavno morala izdvojiti. A vrag bi me zel da još nisam imala i svoj komentar :)

Zanimljivost je knjige to što se na gotovo svakoj stranici nalaze rukom pisani recepti, požutjele razglednice i isječci iz knjige koja je početkom prošlog stoljeća bila ultimativna biblija naših majki i baka a koja nas danas tjera na smijeh.