Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 27. kolovoza 2011.

TIGELLE


Na ovaj sam recept slučajno naišla a zaintrigirala me kombinacija svježe pečenog tijesta i namaza od domaćih kobasica koji, btw. božanstveno paše sa vrućim tigellima

TIGELLE:
500 g. brašna
2,5 dl vrhnja
25 g. pivskog kvasca
sol
mlijeko po potrebi

Zamijesiti tijesto i pustiti da udvostruči volumen pa razdijeliti tijesto u male bombice koje zatim razvaljati i peči na ploči ili u kalupu za tigelle. Još se nisam srela s tim kalupom ali u nedostatku njega tavica će biti sasvim u redu. U tigellieri se peku 10 minuta a u tavici ćemo to morati procijeniti sami.
Pečene tigelle premazati namazom od domaćih kobasica. Recept je među namazima ali ne škodi ponoviti:

NAMAZ OD DOMAĆIH KOBASICA:


1 par domaćih kobasica
domaća mast
2 češnja češnjaka
sjeckani ružmarin
sol

Domaće kobasice oguliti i sitno nakosati pa dodati masti toliko da se dobije maziva smjesa. Umiješati ostale začine i time premazivati svježe pečene tigelle.

Ili jednostavno uzmete finu domaću kosanu mast i nju namažete na tigelle


Kalup za tigelle, molim tko ga nađe nek dojavi :)