Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 30. kolovoza 2011.

MAHUNE VARIVO


Sezona je mahuna. Varivo nije moja najdraža hrana ali mahune cušpajz je jedno od rijetkih koje sam voljela čak i kao mala, kad ga je još moja mama kuhala.
Iako mahune najrađe konzumiram ''abšmalcane'' sa preprženim mrvicama prelijane vrhnjem, kad je kolegica jučer spomenula mahune varivo oblio me val sjećanja i toliko sam se zaželjela tog recepta da nisam mogla dočekati popodne da ga skuham.
I znate šta? ...na kraju sam ga presolila :(((
uh
ali ostavila sam unutra nekoliko krumpira da pokušaju preko noći spasiti situaciju ;)

evo recepta:

1/2 glavice luka
1-2 češnja češnjaka
1 krumpir narezan na kockice
1 rajčica ( ili žličica crvene paprike )
mahune, očišćene i narezane
1 par domačih kobasica ( opcionalno )
sol
sjeckani peršun
2 dl vrhnja za kuhanje

Na ulju popržiti sitno sjeckani luk, krumpir i sitno sjeckanu rajčicu oguljenu i očišćenu od sjemenki. ( Ja obavezno narežem i par kobasica jer se moji mesojedi kod kuće 'nemogu najesti' ako nema mesa ). Kad se svi sastojci prožmu dodati sitno sjeckani češnjak i još malo popržiti pa dodati mahune i cca 1 litru vode. Kuhati oko 1 sat pa napraviti laganu zapršku, uliti u cušpajz i još malo kuhati. Ja preskočim tu fazu, rađe stavim manje vode da bude gušće no to ostavljam vašem izboru. Pred kraj dodati vrhnje i sjeckani peršin.



Jednostavno i fino
:)