Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 6. svibnja 2019.

UJUŠAK S KOKOSOVIM MLIJEKOM I GLJIVAMA

(  knjiga KETO-TARIAN, Dr. Will Cole )

Oznaka: Vegan, Vegge

PRIPREMA: 10 MINUTA
KUHANJE: 10 minuta

POTREBNO:

  • 1 tikvica ( izrezana na kockice )
  • 1 limenka kokosovog mlijeka
  • 50g indijskih oraščića
  • po 1 šalica raznih gljiva narezanih na ploškice ( shii take, panjevčice, šampinjona, bukovača... )
  • 2 žlice kokosovog ulja
  • 1 žličica soli
  • 1 žličica papra
  • 2 žlice sjeckanog lišća peršuna
  • 3 češnja češnjaka
  • 1 svježi ljuti čili ( ili malo suhog )
  • svježa ili suha limunska trava ( ja sam koristila u prahu ), nije nužno
IZRADA:
  1.  U mužaru pretvoriti u pastu češnjak, čili papričicu, peršunov list, papar, sol i limunsku travu. 
  2. Zagrijati kokosovo ulje, dodati krupno sjeckane indijske oraščiće i tikvice pa miješajući pržiti 2 minute.
  3. Dodati mješavinu začina iz mužara, miješati još minuticu da se poveže.
  4. Dodati kokosovo mlijeko ( cijelu limenku ) i sve vrste gljiva pa nakon što zakuha pustiti da krčka još dvije-tri minutice.
  5. Servirati posuto sjemenkama ili klicama

-----------------------------------------------
Proteini: 8g * Net Carbs: 16g * Masnoće: 36g
------------------------------------------------


Komentar: meni odlično! Moja muška polovica kaže - jako fino :)