Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 16. svibnja 2019.

MAROKANSKA POVRTNA TAGINA

( Knjiga KETO-TARIAN, Dr. Will Cole )

OZNAKA: Vegetarian
PRIPREMA: 15 minuta
KUHANJE: 15 minuta

Ne, ne...nisam umrla od gladi u proteklih par dana na povrću ako ste se pitali što me nema :)
Malo je gužva pred golom ali ovi me obroci i dalje oduševljavaju i jedva čekam da nakon svakog iskušam onog iza njega.

Današnji recept bolje bi bilo nazvati 'čišćenje frižidera' jer doslovce sve što nađete u njemu iskoristivo je bez ostataka.


Tagine sam imala u planu kupiti na nekom od egzotičnih putovanja no nije bilo prilike a kupiti je u lokalnim trgovinama nema smisla.
Znači tagine nemam pa je ovo 'tagina' bez tagine.

Ono čega nema bez toga se može stoga upalite vatru, u loncu ugrijte žlicu gheea ili malo maslinova ulja pa ubacujte redom sve što vam se nađe na policama frižidera;
(dolje navedene vrijednosti odnose se na sastojke iz originalnog recepta)

  • 1 mali sjeckani luk
  • 2 žute ili crvene paprike ( narezane na komadiće )
  • 1 žličica sjeckanog češnjaka
  • 1 žličica sjeckanog svježeg đumbira
  • malo soli
  • na vrh noža mljevenog cimeta, kumina i kajenskog papra
  • 1 žlica paste od rajčica ( ili crvena curry pasta op.a. )
  • 1 mala tikvica ( narezana ) - ja sam uz to ubacila i patlidžan
  • svežanj blitve ( narezane na prugice )
  • šalica povrtne juhe ( prirodne, bez Vegete )
  • 1/4 šalice maslina bez koštica, narezanih
  • 1/2 šalice krupno sjeckanih badema
  • 2 žlice sjeckanog peršuna 
  • klice i sir ( opcionalno )
Popržiti luk, češnjak i začine da zamirišu, dodati papriku, rajčicu, sjeckane tikvice i sol pa podliti juhom. Kad zavrije dodati narezano lišće blitve i masline, kuhati još najviše pet minuta i poslužiti posuto lišćem peršuna i bademima prženim na tavici s malo ghee maslaca i mljevenog cimeta. 
U koliko imate mogućnost svakako dodajte klice a odlično se slaže i neki nadrobljeni sir.

Kako sam ja umjesto paste od rajčica koristila curry pastu, cijela je priča bila vraški ljuta no odlična.

Crvenu i zelenu curry pastu pronašla sam u Kauflandu a obzirom na njihovu snagu, količina je dostatna za cijelo susjedstvo u narednih nekoliko života. Nabavka se isplati jer pasta dugo drži i doista je svestrana pa u računajte na nju u narednim receptima ;)

---------------------------------------------
Proteini: 12g * Net. Carbs: 21g * Masnoća: 51g
---------------------------------------------