Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 8. svibnja 2019.

ŠPAGETI OD TIKVICA S PESTOM ( ZOODL I )

( knjiga KETO-TARIAN, Dr. Will Cole )

OZNAKA: Vegan, Vegetarian
PRIPREMA: 15 minuta
KUHANJE: 5 minuta

Odgovorno tvrdim nakon trećeg dana ketotarijanstva da ili sam ja rođena vegetarijanka ( što iskreno sumnjam :) ili mi je toliko dojadila klasična paleo prehrana
(meseko svaki dan) da mi je ova kuharica čista ludnica. Jedva čekam svaki slijedeći dan da iskušam novi recept, uz to neopisivo uživam u pripremi i konzumaciji takve vrste obroka.
Očito je ovo dobrodošla promjena.
Pa ajmo dalje...

Nakon fine kokos juhice s gljivama drugi od recepata iz knjige Keto-tarian isto je tako jednostavan za pripremu i super ukusan.
Zoodli, ili špageti od tikvica dugo su već poznata stvar samo što sam ih ja uvijek konzumirala ljeti, sirove, i moram priznati da mi nisu bili baš omiljeni obrok.

Ovo jučer bilo mi je mrak! ( Uzmite s rezervom, kao rođenog mesojeda još uvijek nisam sigurna koji me vrag opalio )
Ali sugeriram da iskušate i prosudite sami.

POTREBNO ZA PESTO:
  • 1/4 šalice maslinova ulja
  • 2 šake špinata ( očišćenog )
  • pregršt listova bosiljka
  • 1/4 šalice oraha
  • 1 češanj češnjaka
  • 1/8 žličice soli
POTREBNO ZA ZOODLE: 
  • 2 srednje tikvice
  • 1 žlica maslinova ulja
  • malo svježe mljevenog papra
  • svježi meki veganski sir ( ili svježi tofu, ili feta za ne-vegan opciju )
  • 1/4 šalice maslina ( sjeckanih, rezanih ili cijelih )

IZRADA.
  1. U blender ( multipraktik ili sjeckalicu ) staviti sve sastojke za pesto pa ih pretvoriti u grubu kašu


2. Tikvice pretvoriti u rezance pomoću spirulatora ili julienne rezača. Osobno više volim julienne jer su rezanci fino tanki ali kao što je vidljivo sa slike, ta opcija ima više otpada, no taj 'otpad' (  preostali dio tikvice ) uvijek se može narezati  na kocke i popržiti sa špagetima.



3. U velikoj tavi zagrijati žlicu maslinova ulja pa na brzinu popržiti zoodle, najviše 2-3 minute. Maknuti s vatre, umiješati pesto pa dodati masline i nadrobljeni sir.
Po želji može se dodatno posuti sjeckanim orasima.


NJAMA!!!!
Brzo i jednostavno.


Napomena: oprezno soliti ako se koristi FETA sir ili masline iz slane salamure


---------------------------------------------
Proteini: 9g * Net Carbs: 9g * Masnoća: 53g
---------------------------------------------