Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 10. svibnja 2019.

AVOKADO & CIKLA topla salata

( knjiga KETO-TARIAN, Dr. Will Cole )


OZNAKA: Vegan, Vegetarian
PRIPREMA: 5 minuta
KUHANJE: 15 minuta ( u originalu 1 sat )

Obožavam pečenu ciklu!! Doslovce.
Onako na kocke narezanu, s malo maslinova ulja i majčine dušice, zapečenu u pećnici i na kraju posutu nadrobljenim svježim kozjim sirom Capro Fresh. Uh, njama!
Često to radim za goste i prijatelje pa mi recept koji slijedi u toj shemi nije nimalo stran.




POTREBNO:

  • 1 cikla
  • 1 zreli avokado
  • par listova bosiljka
  • ploškica veganskog ili nekog drugog sira za nadrobiti ( može Feta za nevegan opciju )
  • žlica dijon mustard ( senfa )
  • limunov sok
  • maslinovo ulje
  • sol, papar


1) Originalan recept kaže da ciklu zamotamo u foliju i pečemo u pećnici jedan sat. Nemam ništa protiv cikle u bilo kojem obliku pa sam pribjegla skraćenom postupku - narezala sam ciklu na ploškice i pržila u tavici premazanoj maslinjakom cca 15 minuta, po 7 sa svake strane.

2) Za to vrijeme napraviti umak od senfa, limunovog soka, maslinovog ulja, soli i papra

3) nasjeckati bademe i lagano ih tostirati na suhoj tavici

4) Oguliti avokado, narezati ga na ploške

5) Narezati bosiljak

6) Servirati ploškice avokada s pečenom ciklom, preliti preljevom, nadrobiti gore sir i preko svega staviti pržene bademe i bosiljak










--------------------------------------
PROTEIN: 12g * Net Carbs: 12g * Masnoće: 40g
--------------------------------------