Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 14. siječnja 2013.

KOTAO JUHE ZA TRENUTKE KRIZE


Ma tko je to rekao da nema snijega?

Unatoč kompletnom prometnom kolapsu prekrasna je ova bjelina i mir gradskih ulica a da ne velim da bih najradije odmah otišla u podrum po one Božićne kuglice.

Romantično Varaždinsko jutro prepuno zatrpanih nogostupa i poluočišćenih cesta malo je namučilo i nas pješake i ona rijeka vozila koja su se našla na njoj. Zanimljivo je da se nitko s kim sam razgovarala u prolazu nije žalio na jutarnju gimnastiku odmetanja snijega. Dapače, svima kao da je već pomalo falila. Međutim krajem dana priča je bila sasvim druga, i bez da ikog išta pitaš svi su sebi u bradu gunđali kako im je već puna kapa snijega.


A nakon zimske gimnastike najviše paše kuhano vino i topla juhica.

Ovogodišnja odluka o čišćenju životnog prostora započela je s hrpom časopisa; od ELLE Decora preko Art&Decorationa do onog najbrojnijeg - časopisa o hrani.
U jednom od onih vikend priloga Jutarnjeg lista ( D&D ) pod rubrikom 'Brzi oporavak', u članku 'Lijek za neumjerenost' naišla sam na ovu krepku juhicu koja, nakon ovih blagdanskih prejedanja kad se svi osjećamo ko tuljaneki sa zalihom špekeca oko struka, zvuči naprosto fantastično. Barem meni.

Juhica je fina a članak prenosim u cjelosti jer mi se dopao kraj :)

'Skuhajte juhu od puno celera, kupusa, brokule i mrkve s malo kvinoe i leće, i to u najvećem loncu koji imate. Začinite je s puno kurkume i crnog kima. Jedite u svim trenucima krize, umora, tuge i očaja. Liječi sve, osim besparice.'


KOMENTAR: Ako vam je prva asocijacija bila ona čarobna juha za mršavljenje onda ste se prevarili jer juhica okusom prije podsjeća na minestrone a sastojcima je zanimljiva pa samim time i dovoljan razlog za kušanje.
Ako nemate crnog kima stavite kumin. Nije isto no ionako je važno samo da je topla i dobro nam sjedne na bušu.

U mojoj se osim gornjih sastojaka utopila i jedna minijaturna glavica kelja, žlica Vegete, par listova lovora, par žlica paste od crnih maslina i poprilična količina QUINOA TABBOULEHA koji se trog trenutka našao u frižideru ( češnjak, peršin i cherry rajčica odlično su se uklopili s ostalim sastojcima ).

Servirati s prepečencem ili Jamievom verzijom ciabatte s parmezanom.