Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 14. siječnja 2013.

KRUH S PARMEZANOM by Jamie

Nedugo je Jamie kuhao svoju juhu od bundeve no kako ima mnogo vrsta juha nisam previše obračala pažnju sve do trenutka kad je počeo raditi krostine kao prilog. Mmmmmmm..... prekrasni aromatični krostini savršeno se slažu sa svim gustim juhama a izvrsni su kao prilog i drugim jelima poput minestronea ili juhe od luka.

POTREBNO:

par kriška ciabatte
maslinovo ulje
svježe ribani parmezan
svježi listići kadulje


Na malo maslinova ulja u tavici popržiti listiće kadulje. Kad fino zamirišu maknuti tavu s vatre, izvaditi popržene listove i spremiti ih sa strane a u ulje umočiti kriške ciabatte,  ne ih saftati već samo umočiti, na brzinu s jedne pa s druge strane. Izliti ulje, tavicu vratiti na vatru a kriške kruha staviti na dasku pa na njih staviti listove popržene kadulje a na sve izdašno naribati parmezan. Malo potapšati rukom da se sir uhvati pa okrenuti kriške i to uraditi s druge strane. Zatim kruh vratiti u tavicu i peći da sir poprimi zlatnu boju.

KOMENTAR: ako uspijete to tako učiniti svaka vam čast! Jamieu je uspjelo pred mojim očima. Ja sam nakon prve kriške koja se karamelizirala za dno odlučila da parmezan stavljam samo s jedne strane. Na kraju sam prvo popržila kruh pa na njega naribala sir i sve zajedno zapekla u rolu zajedno sa listovima kadulje.

No dobro, bez obzira u kakvom stanju bila ciabatta, sa sirom ili bez, obavezno neka bude tostirana.