Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 1. rujna 2022.

IMUNITET = prva linija obrane

Bez obzira kako čuvali zdravlje, pazili na prehranu ili se kretali u prirodi, vani je opasno vrijeme, već treću godinu haraju COVID injegove mutacije i nije na odmet pojačati imunitet prirodnim dodacima.

Za mene osobno, poslije teške operacije u kojoj sam zbog zločudnog tumora odstranila obje dojke najvažnija stvar kojoj moram pridati pažnju je bildanje imuniteta. Organizam oslabljen od teškog operativnog zahvata prijemčiv je za sve moguće viruse i bakterije iz okruženja, stoga sam ovom zadatku pristupila vrlo ozbiljno.

Odmah po utvrđenoj dijagnozi sugerirali su mi da uzmem Bio Bran kao jedan od najjačih imunosupresiva pa sam s njime počela nekih mjesec dana prije opeacije i nastavila odmah po izlasku iz bolnice. Oporavak je uključivao i regeneraciju crijevne mikroflore oštećen uslijed dugotrajne terapije antibioticima ali o tome u slijedećem članku. 

Evo sad 6 mojih snagatora u koje polažem veliku nadu: 

1) Bio Bran- opisuju ga kao jednog od najjačih prirodnih dodataka prehrani, njegova se učinkovitost neprestano klinički potvrdjuje a tajna leži u rižinim mekinjama i shiitake gljivama. Ja sam izabrala prah. Više o proizvodu ovdje https://biovega.hr/dr-hajto-biobran-je-najjaci.../ 

2) Sirovi MANUKA med - jedinstven po svom sastavu i veoma širokog spektra djelovanja. Ključno je da bude originalan ( s Novog Zelanda) i dovoljno velike snage prema skali UMF ( moj je 15+ što znači da sadrži 514+ mg/kg djelotvornih tvari što je laboratorijski potvrdjeno ) više o njemu pogledajte na https://manukamed.hr/ 

3) Amazonska GRAVIOLA - pomaže oboljelom organizmu da se lakše bori protiv bolesti osobito kod upotrebe agresivnih terapija. Učinkovito podiže imunitet, vraća energiju, spriječava pojavu teških infekcija i još puno toga. Proizvod je odobrilo Ministarstvo zdravlja RH. Recenzije kažu da uz nju ljudi lakše podnose kemo terapiju, više o njoj ovdje https://imuno-protect.eu/shop/graviola-prah-150g 

4) ZELENA MAGMA, odnosno ječmena trava u prahu sa svojim obiljem klorofila snažan je detoksikator. Pssst... iako uvijek kad je moguće biram prah, ova je terapija neusporedivo ukusnija u tabletama https://www.biobio.hr/.../7-razloga-zasto-zelenu-magmu.../ 

5) Havajska SPIRULINA - plavozelena alga prava je nutritivna bomba, ne štiti samo imunitet već i probavu, naročito onu izmučenu dugotrajnim uzimanjem antibiotika kao što je moja, ključno je da bude Havajska https://www.biobio.hr/.../6-nacina-na-koje-havajska.../ 

6) MORINGA u prahu - ova čudesna biljka s Himalaje prema Ayurvedi može izliječiti i preko 300 bolesti a sadrži nevjerojatnu količinu vitamina i minerala potrebnih za regeneraciju organizma, https://www.tvornicazdravehrane.com/.../moringa-prah.../ 

Usprkos prirodnoj prehrani i kvalitetnim dodacima znam da mi fali kretanje u prirodi i više sunca. Teško da se to može nadoknaditi bilo čime a najmanje nedostatkom vremena što je kod mene najčešći izgovor.

Te nedostatke pokušavam nadoknaditi suplementacijom a da sam u tome uspjela pokazuje savršen vitaminsko-mineralni status organizma čiji sam nalaz dala izvaditi u jednom laboratoriju nedaleko KB Dubrava, gdje sam operirana. 

O detaljima spremam poseban post ;)