Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 5. rujna 2022.

BRZI NJOKI S PEČENIM ŠLJIVAMA ( gluten free )

 Sezona je šljiva i već mi od jučer po glavi hodaju knedle sa šljivama a kako ne konzumiram brašno i nemam ga kod kuće na brzinu sam samljela quinou pa zamjesila njoke bez jaja, sve odokativno;

 -mljevena quinoa ( cca 1 šalica )
- aru prah (  1 vrhom puna žlica )
- kuhani krumpir ( oko 1/2 kg )
- žlica maslaca od kozjeg mlijeka
- sol

 Dok su se njoki kuhali popržila sam šljive na malo kokosovog ulja, posipala ih cimetom i kokosovim šećerom koji ima okus karamela i na njih dodala mljeveni zlatni lan umjesto prezla. 

Njoke sam nakon kuhanja na brzinu zapekla na vrućem kokosovom ulju jer se onakvi, bez jaja i bez glutena, obično zgnjeckaju pa izgledaju kao šmarn. 

Servirani s pečenim šljivama i vrhnjem za kuhanje od badema, bili su savršeni!
Za finish samo gore dodati par krupno sjeckanih oraha 

Bakina kuhinja u turbo varijanti 😋😋😋☀️