Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 7. kolovoza 2013.

ALPINOS vs SRIRACHA

NASTAVAK na članak BAMIJA ili OKRA + LJUTI UMAK

...a da i mi svog konja za trku imamo još se globalno ne zna pa iako naš prokleto ljuti jalapeno umak ( jos uvijek ) nije pokorio svijet, sigurna sam da je isto tako dobar kao svjetski poznati SRIRACHA.
Naš se zove ALPINOS, proizvodi ga OPG Vrabec i s velikim sam zadovoljstvom kupila nekoliko flašica raznih okusa i vrsta.

Pa evo jednog od prijedloga kako ga upotrijebiti.

Maslac je odličan za mazanje na toast ili premazivanje srednje pečenog steaka. Ovo potonje je doista fantastično a kako upravo traje sezona roštilja nije ga teško isprobati.

Mi smo našega premazali preko ramsteka i servirali uz salsu od krastavaca.
Potrebno:
  • 150 g maslaca
  • 2 fileta inćuna ( sitno sjeckanog )
  • 1 žlica umaka  ALPINOS ili adekvatne zamjene 
  • 1 češanj češnjaka ( sitno sjeckanog )
  • prstohvat soli
Sve dobro izmiješati i kreativno iskoristiti

I vi možete svoje primjerke nabaviti direktno u OPG Vrabec ( OVDJE ) ili u Zagrebu, prodaje ih Dirty Old Shop u Tratinskoj 22 a možda uskoro i kod nas u Varaždinu.
Ima nekoliko vrsta, odmah sam uzela četiri okusa od čega su tri vrlo ljuta i jedan ekstremni.
Ekstremni još nisam probala ali ovaj very hot je very very hot i nakon njega rigate vatru ko mali zmajček..

Pa tko voli nek izvoli.