Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 1. srpnja 2013.

MEDENJAK


Evo me, tu sam. Jedno me vrijeme nije bilo no nadam se da ćete mi oprostiti kad vam kažem da sam se u međuvremenu bavila zahtjevnim projektom u kojeg je uloženo mnogo energije, truda i vremena a zove se - MEDENJAK.
Prekrasan mali prostor namijenjen prije svega za druženje, a kako postoji mnogo oblika druženja tako će se u Medenjaku, osim onog uz obitelj i prijatelje odvijati i kulinarske radionice, jer mi kuhamo uz druženje.
:)

Iako je stara pohabana stolarska radionica trebala biti samo prostor za vikend opuštanje uz ekipu, no ispala je ostvarenje životnog sna. Mog sna, jer najbolje se stvari dešavaju dok im se najmanje nadaš a ja se doista nisam usudila nadati tako velikoj stvari no očito je - snovi se ostvaruju, samo ih treba dovoljno dugo željeti.

I kako to obično biva, kad uđeš kroz svoja vrata ( rekao bi Vadim Zeland ), sva ostala se sama otvaraju. Tako su se i ovdje složile kockice pa su kulinarske radionice dobile voditelja, zapravo voditeljicu  zdrave hrane Doroteu Solomun. 
Kad Tea kuha nema varanja, kod nje prolazi isključivo zdrava hrana zato pozivamo sve zainteresirane da dođu i nauče nešto novo i zdravo.

Naš web je www.medenjak.com.hr ( OVDJE  )

a evo i nekoliko fotkica











fotogaleriju možete pogledati OVDJE a kako je medenjak izgledao prije uređenja OVDJE