Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 11. prosinca 2012.

SNJEŽNA DRVCA

Evo još malo blagdanskog ugođaja.

Ova su me jestiva snježna drvca potpuno oduševila. 
Nemam ih namjeru raditi jer nemam klinaca da ih pojedu a nisam baš sigurna koliko bi moja već odrasla djeca bila sretna da im to serviram. Možda vizualno, no korneti bez sladoleda zasigurno ne bi prošli makar na njima bila i krema.

I dalje mislim da su beskrajno zgodna i vrijedna truda. Zamislite kako bi tek bila lijepa sa par srebrnih perlica po sebi.

Sistem je jednostavan; na dnu pečeni muffini, na njima naopačke okrenuti korneti od sladoleda učvršćeni kremom koja je ujedno i bijela košuljica na vanjskoj strani korneta. Čarobno, zar ne?
Ako se želite upustiti u izradu radi ga Martha a recept je OVDJE

Ima i VIDEO