Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 27. prosinca 2012.

ROLADA S PESTOM OD ORAHA





Sjećate se pesta od oraha?
Da budem iskrena, ne bih se upustila u izradu ove rolade da se radilo o klasičnom pestu no ovaj mi je super i veselila me mogućnost još jednog recepta u kojem ću ga iskoristiti.


Recept je preuzet s portala Simply Recipes gdje je detaljno opisan i fotodokumentiran
OVDJE )  pa ga neću ponavljati, jedina što sam umjesto beefa uzela puretinu.




POTREBNO:
  • jedna velika pureća prsa
  • 10-12 šnita tanko rezanog pečenog hamburgera
  • pola staklenke pesta od oraha
  • sol i papar
-Meso tanko odrezati sa svake strane tako da nastane jedan veliki odrezak
-Sredinu odreska po dužini premazati pestom, zatim poprečno slagati hamburger i premazivati ga pestom kako je prikazano na slici ( ovdje
-zarolati, povezati koncem, pa poklopiti i staviti u pećnicu na sat vremena ( puretinu nema potrebe popržiti prije stavljanja u pećnicu )
-pred kraj maknuti poklopac i još malo zapeći da dobije boju