Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 25. listopada 2012.

ZELENI AJVAR


Na ovom sam receptu ubila blender i gotovo uništila električni ribež no nije mi žao.
Da sam ranije znala kako je dobro i jednostavno za pripremu čitavo bih ljeto skupljala zelene rajčice i spremala ovaj namaz.
A sve je počelo s jednom zdjelicom zelenih rajčica iz vrta s kojom nisam znala što bih, pa hajde, u nedostatku ideje, idemo potražiti nešto s weba. I tako je ispalo da je ta jedna mala staklenka bila dovoljna za utvrditi kako ovo definitivno vrijedi utrošenog truda i vremena. Čak i polomljenih aparata. Sad ću bar kupiti pošteni multipraktik koji može izdržati višekratno blendanje zelenih rajčica.

Mjere sam prilagodila no baznog sam se recepta držala OVDJE:

POTREBNO:
za cca dvije veće flašice
  • 2 kg zelenih rajčica
  • 1/2 korijena hrena ( naribanog )
  • par žlica senfa ( cca 3 vrhom pune )
  • sol ( oko 2 čajne žličice )
  • 2-3 dl ulja 
Rajčice samljeti ili ih usitniti u blenderu ( ja sam blendala i to krupno jer nisam željela paštetu već namaz u smislu pravog ajvara )

Usitnjenu masu staviti u cjediljku preko gaze da se dobro ocijedi ( još je na kraju malo iscijediti rukama )

Pomiješati ulje, sitno ribani hren, senf i sol.

Pomiješati s ocijeđenim rajčicama, probati i po potrebi doraditi.

Uliti u staklenke pa ako ga ne mislite odmah potrošiti preko gornjeg sloja staviti sloj ulja.

Komentar: Mi smo svoj gotovo odmah pojeli. Bio je odličan na prepečenom toastu za doručak...s hrenovkama