Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 19. listopada 2012.

DOBRA HRANA ( br. 17 ) na webu

Pa evo, dočekali smo i to. Od sada više nema prepisivanja nego sve lijepo na http://dobrahrana.jutarnji.hr/


No nisu baš svi recepti na webu pa je tako recimo moja susjeda radila punjene jabuke zapečene u tijestu koje su bile odlične i koje sam ja btw. pojela prije nego sam ih stigla uslikati a recepta nema. Na sreću svi znamo kako to ide s punjenim jabukama pa su tako i ove bile punjene orasima i kuhane u šerbetu a na kraju još umotane u lisnato tijesto i zapečene. I odlične. Fotku sam skenirala a recept ćemo improvizirati.





Zato je pokus za ZAKAMUFLIRANI PORILUK iz prošlog broja časopisa u potpunosti uspio. Original je OVDJE na webu a ja sam zbog nekih u našem domu koji ne vole poriluk stvar iskušala u obliku onog što obično zovu chicken potpie ilitiga pitu od piletine, s mrkvom i graškićem.





I na kraju nešto što svakako ne bi trebalo propustiti a čega također nema na webu a to je originalna ideja za HALLOWEEN KEKSIĆE koji izgledaju toliko dobro da vjerujem kako će malo tko od nas odoljeti da ih već ovog mjeseca isproba.


I to je bilo to.