Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 4. ožujka 2015.

POHVALNICA

Volim online edukacije.
Bez obzira je li vani snijeg do koljena, brije vjetar po krovovima ili kiša travu šiša - ti na kauču pod dekicom, s kavicom u ruci, slušalicama na ušima i laptopom u krilu upijaš svoje gradivo i stressslessss rješavaš ukusne zadatke.
Barem je ovaj ispao takav.
Ispiti nisu bili greda, učiteljica je bila prekrasna, ljubazna i strpljiva a zadaća bez obzira kako ispala na izgled neugledna, garantirano je bila ukusna pa ni ja, a vjerujem ni nitko drugi, ne bi imao ništa protiv da na kraju mora ponavljati razred :)

Šalu na stranu. U ovoj sam edukaciji neopisivo uživala!
Bilo je to sedam i pol mjeseci čiste ekstaze u svakoj sekundi učenja, pripreme i degustacije. Samo s jednim blenderom pripremiti si najbolji desert na svijetu, pojesti ga bez grižnje savjesti i živjeti za trenutak kad ćeš zagristi u slijedeći, još bolji i ukusniji,prepun novih okusa....
neopisivo iskustvo.

I sve to bez pečenja i miksanja, bez pune kuhinje prljavog posuđa, bez panike dal je premekano, pretvrdo ili prepečeno, bez jaja, šećera i rafiniranih ugljikohidrata, puno beskrajno finih, kvalitetnih i naravno kaloričnih sastojaka, što je sasvim normalno, dapače poželjno, u koliko vam se cjelodnevna prehrana sastoji samo od voća i salata...

I što da vam kažem? Briga me za vas ali ja sam se na sirovo potpuno navukla. Ne sjećam se da sam unatrag posljednjih godinu dana ispekla bilo što slatko sa klasičnim namirnicama.
Priznajem, jako sam se ulijenila ( veli bivša ovisnica koja se uspješno skinula sa šećera :) pa u budućnosti očekujte kolače, kolače i još malo kolača, eventuano malo umaka i salata a za sve to pripremite samo - blender.
:*