Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 3. studenoga 2013.

TEMPO, TEMPO...

Ozbiljno me napalo...
Od subote kad smo službeno predstavile Medenjak jedva da se diše. Utješno je da je to samo početna gužva jer na duže staze ne bi se izdržalo. Nedugo sam čitala intervju Ane Ugarković u kojem piše su se na početku skroz polomili   ( baš prikladan izraz ) ali kasnije sve sjedne na mjesto. Da nema tog saznanja vrag bi me zel iako se ništa ne može usporediti s osjećajem sreće koji se istovremeno javlja dok se sve to dešava.

Sigurno se već pitate jedemo li išta ili više uopće ne kuham.
U desetak proteklih dana od kad formalno postojimo imali smo dvije Dunjine radionice, gostovanje 'starog mlinara', Aromaterapiju i Halloween party''

retrospektiva je poprilično je zanimljiva:

Dvije Dunjine na temu 'Zdrava proteinska jela za cijelu obitelj' i 'Brzi jednostavni i zdravi kolači'.








U prvoj smo naučili kako marinirati seitan, kako ga popržiti da ne upije višak masnoće, kako ga pripremiti da bude sočan, kako napraviti gulaš koji gotovo da se ne razlikuje od onog od mesa i kako napraviti fantastičan bezmesni curry...
Nisam tu baš suviše kod kuće pa mi je sve to bila potpuna novost no ovaj me curry kopka i kopka....stvarno je dobar, mislim da ću ga kad-tad podvaliti svom nepopravljivom mesojedu.

Ono što me oborilo s nogu bila je radionica s kolačima. Kolači bez jaja? I to taaako dobri? Ma nemojte se šaliti! Nikad ne bih rekla da biskvit za tortu može biti tako sočan, ukusan i kompaktan a sve zajedno bez jaja, bez mlijeka i bez miksera. Još sam pod dojmom. Moram isprobati. Osim toga primili smo mnogo malih ali važnih savjeta koje Dunja rado daje što sam primjetila već na mojoj prvoj radionici koju sam upisala kod nje.


Odmah iza toga u ponedjeljak 21.10. na Tea & Cookie susret sa 'starim mlinarom',
gospodinom koji nam je predstavio brašna iz svog mlina i donio pogačice i kruh ispečen od njega. Slijedi radionica.

U četvrtak istog tjedna u Medenjaku je gostovala Matilda Ivaniš iz Biovege s radionicom Aromaterapija-kako spriječiti i liječiti sezonske tegobe. Moj prvi susret sa čarobnim svijetom mirisa i aromatičnih ulja. Nevjerojatna snaga u maloj kapi. Dišni sustav, masna koža, reumatski i menstrualni bolovi, temperatura, prhut, upale zglobova.... sve to i još mnogo više liječi nekoliko kapi eteričnog ulja. Impresivno! Više na fejsu Medenjaka.
Ja sam otkačila na benzoin sijamski a jedva čekam da isprobam recepturu za cirkulaciju...zbogom zimo, nema više hladnih ruku i nogu.


Samo tjedan dana kasnije čarobnjačka zabava u Medenjaku.
Da je bilo dobro garantiram, bilo je i poklona a fotkice pogledajte OVDJE




Slijedi Tea & Cookie ponedjeljkom, radionice i niz zanimljivih gostovanja i predavanja. Jedno od njih je uskoro, zove se  'London za optimiste' - pogled na zabavnu stranu Londona kroz pubove, hranu i niz ostalih zanimljvih sitnica. Prijave se primaju, broj mjesta ograničen.

I sad me pitate dal' kuham?