Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 23. veljače 2012.

FOTO INSPIRACIJA

Kad smo već kod inspiracije - koliko vam se puta dogodilo da bacite pogled na fotku neke neodoljive hrane a ona vas toliko inspirira da se odjednom aktiviraju svi okusni i mirisni pupoljci, osjetite miris hrane koje zapravo i nema, a slina vam navre na usta?
Meni se gotovo pa neprestano dešava. Iako mi često nisu jasni baš svi sastojci onog što vidim na slici, dovoljno je samo to malo zrnce inspiracije, taj pogledić, i već znam od čega bi mogla biti i kako bi mogla izgledati moja buduća kulinarska kreacija.

Od kad su me jela iz kalupa sasvim obuzela svud oko sebe vidim samo inspirativne fotografije pa nisam mogla odoljeti porivu da ih objedinim na jednome mjestu. Oni IZ KALUPA dobit će svoj poseban post a ovdje dolje je početag nečeg što vjerojatno nikad neće imati kraj
Pa onda evo:

-galettesi na bezbroj načina


-ovo bi mogla biti osinja gnijezda smještena u kalupe za muffine, ali isto bi tako mogla biti varijacije orehnjače, makovnjače ili punjenje od rogača
( iako je ovdje peršin pa je vjerojatnije da su unutra sir, špekec i zgodna količina raznih začina )



-običan topli sendvič sa šunkom i sirom ( ne znam zašto mi ovaj izgleda tako primamljivo )





-focaccia - malo krušnog tijesta i sve što se nađe u frižideru



-pauzu za posao ponijeti u ovakvoj ambalaži, zašto ne?




-dvojaka svrha košarica od papira muffin se lakše vadiiz kalupa i vizuelna atrakcija



-jel ovo gore šlag, jogurt ili svježa ricotta? A dolje bi mogao biti drobljeni bademov kolačić ili možda razlomljeni prutići čipsa od čokolade s naranđom? po vrhu cimet i čokolada
možda se može između staviti i koja žlica džema


hhmmmmmm.... pečeni losos u vrhnju?
možda i ne
ali mogao bi biti ukusna večera



-ne znam zašto moj tiramisu uvijek mora imati pola metra





- nastavlja se -