Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 18. rujna 2014.

Kritika nadobudnog uma

ili kako se nepotrebno zamarati glupostima


Preferiram pravu domaću hranu. Iako nemam običaj hraniti se po restoranima moram reći da sam s velikim nestrpljenjem čekala otvaranje restorana SC u Varaždinu, jer osim što je na odličnoj lokaciji bila je to mogućnost da grad dobije ugodno, kvalitetno i inovativno mjesto za prehranu studenata i nas, hrane gladnih, pojedinaca. 

Napokon se otvorio. Da sam pala s Marsa shvatila sam nakon prvog posjeta. Moja vizija jednostavnog samoposlužnog restorana s kvalitetnom ponudom obroka među kojima izabereš ono što ti se toga dana jede i na kraju platiš s X-icom ili bez, oborila me s nogu kad sam tog jutra u vrijeme gableca ušla u ogroman prazan restoran. Popunjena su bila ukupno dva stola.
Na glavu mi je pala sva težina neiskorištenog prostora.

Gospođa na blagajni samoposlužnog pulta shvatila je da su nam X-ice istekle prije nekih tridesetak godina i ljubazno uputila u susjednu prostoriju gdje se jede 'a la carte' ( tog te trenutka sva težina neiskorištenog prostora prignječi do kraja. )

Ali ja ne želim 'a la carte'!!! Svi u gradu su 'a la carte'! 
Ja želim prošetati pored svoje hrane, želim birati, želim znati da mogu pojesti svoj pekarski krumpir ako mi se toga dana svidi samo taj krumpir ili svoju salatu ako je tamo na pultu izložena svježa, hrskava i primamljiva. Želim nakrcati svoju platu svim mogućim ponudama i slasticama koje me tresnu u oko dok prolazim pored njih sa svojim salatama, iako to nisam namjeravala.
Zar oni nikad nisu čuli da gladan čovjek kupuje preko svojih granica?
Zar nije upravo u toj caki poanta dobrih trgovaca? 

Ne.
Ljubazno smo upućene u sobu u kojoj nas je jedna kuhana noga, khh, khhh...oprostite....u kojoj nas je konobar bez boje, sukusa i osmjeha informirao kakva je miješana salata ( kupus i zelena ) pa nam donio ciklu umjesto kupusa, usput zamijenivši tanjure jer smo imale čak dva različita menija: s krumpirom i bez krumpira. Nije mu za zamjeriti, u restoranu su bila dva popunjena stola, nije to šala.

Ma ne ljutim se ja na njega. Ljutim se što nisam mogla vidjeti svoju salatu koja je btw. bila smiješno mala i koju nikad ne bih izabrala da je stajala složena na (praznim) policama samoposlužnog restorana. Zapravo, poprilično sam sigurna da bih umjesto tih 6 kn, koliko je koštala, izabrala dobru porciju nečeg za 12 ili xy kuna, jer sam bila stvarno gladna.

Sve u svemu, mojem razočaranju nije bilo kraja.
Reklamiran kao restoran 21. stoljeća nije se činio ništa drugo nego još jedna, na drugu lokaciju prenesena, stara špranca.
A možda u 21. stoljeću ne jedu zajedno studentice i matorice....hehehe... ( odlična primjedba, hvala gospodinu B. na originalno izabranom izrazu :)

Ili možda ja nešto ne razumijem. 
U stvari sigurna sam da ništa ne razumijem! Jer čežnja da u našem prelijepom gradu dobijemo nešto poput Merkurovog restorana u Seiersbergu upravo je smiješna ( shopping destinacija Graz, ako niste bili svakako navratite ).  

Ta što bih ja? Imamo KTC samoposlužni restoran tamo na kraju grada, 
Umjesto da lijepo prošećem kroz baroknu jezgru do luđački dobrog novog restorana SC, laktovima se proguram kroz gužvu i s ponosom u srcu uživam u činjenici da u našem voljenom gradu toga ima, mogu sjesti u auto i odvesti se u kantinski restoran KTC centra, a umjesto rekreativnog hodanja natrag do posla, uključiti rekreativno probavljanje vlastitih beznadnih sanjarenja. 

Pravo mi bilo kad očekujem što ne bih trebala.

( Ovo je kritika vlastitog uma! Molim sve koji se nađu prozvanim unutar ovog teksta da zanemare zov savjesti i škakljanje zdravog razuma jer sigurno se to njih ne tiče.)