( potaknuto člankom u Jutarnjem listu od utorka, 22.04.2014. )
Članak o, kako ga novinari nazivaju, 'nacionalnom heroju' Martinu Starčiću koji je preko Fejsa otkrio krivo baždarenu vagu u Billi u Opatiji i time izazvao uragan reakcija potaknuo me da kažem kako mi se i osobno prije mjesec dana dogodila identična situacija u Konzumovom marketu na Banfici
( Varaždinci će prepoznati lokaciju ).
Artikl na 50% popusta na blagajni je zaračunat po punoj cijeni. U nekoj uobičajenoj kupovini koja podrazumijeva popriličnu količinu namirnica zabavljena spremanjem stvari u vrećice ne bih to ni ukapirala, no ovog sam puta u ruci držala samo tri artikla i bilo je nemoguće ne vidjeti razliku.
A koliko puta to nisam?
Priznajem da sam u tim stvarima prilično ležerna, nemam običaj kontrolirati račune niti zbrajati cifre prilikom stavljanja u košaru no loše je to što mi se ta ista situacija ponovila unutar par mjeseci, također u istom supermarketu.
Ne sjećam se detalja no bilo je vrijeme upravo pristiglih Konzumovih knjižica s popustima i ljudi oko mene imali su prepuna kolica upravo tih artikala. I jedan od moja dva koja sam držala u ruci bio je na popustu koji na blagajni nije bio obračunat. Blagajnica je objasnila da nisu stigli unijeti popust.
Prošla mi je kroz glavu misao o tome koliko će ljudi oko mene na isti način biti prevareno no žurila sam na posao a ljutnja koju sam osjećala bila je ionako besmislena. A što da radim?
Ima li tome lijeka ne znam, no priznajte, loš je osjećaj biti prevaren i svjestan da nam se to vjerojatno redovito dešava.
Članak o, kako ga novinari nazivaju, 'nacionalnom heroju' Martinu Starčiću koji je preko Fejsa otkrio krivo baždarenu vagu u Billi u Opatiji i time izazvao uragan reakcija potaknuo me da kažem kako mi se i osobno prije mjesec dana dogodila identična situacija u Konzumovom marketu na Banfici
( Varaždinci će prepoznati lokaciju ).
Artikl na 50% popusta na blagajni je zaračunat po punoj cijeni. U nekoj uobičajenoj kupovini koja podrazumijeva popriličnu količinu namirnica zabavljena spremanjem stvari u vrećice ne bih to ni ukapirala, no ovog sam puta u ruci držala samo tri artikla i bilo je nemoguće ne vidjeti razliku.
A koliko puta to nisam?
Priznajem da sam u tim stvarima prilično ležerna, nemam običaj kontrolirati račune niti zbrajati cifre prilikom stavljanja u košaru no loše je to što mi se ta ista situacija ponovila unutar par mjeseci, također u istom supermarketu.
Ne sjećam se detalja no bilo je vrijeme upravo pristiglih Konzumovih knjižica s popustima i ljudi oko mene imali su prepuna kolica upravo tih artikala. I jedan od moja dva koja sam držala u ruci bio je na popustu koji na blagajni nije bio obračunat. Blagajnica je objasnila da nisu stigli unijeti popust.
Prošla mi je kroz glavu misao o tome koliko će ljudi oko mene na isti način biti prevareno no žurila sam na posao a ljutnja koju sam osjećala bila je ionako besmislena. A što da radim?
Ima li tome lijeka ne znam, no priznajte, loš je osjećaj biti prevaren i svjestan da nam se to vjerojatno redovito dešava.