Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 12. siječnja 2012.

JUHA OD KELJA I BIJELOG GRAHA



Kad se jučer jedna mala vrećica suhog graha preko noći toliko napuhnula a zatim nakuhala postavilo se pitanje kud s tolikim grahom. Moj suprug je odmah izdvojio dio za svoju salatu s bučinim uljem a meni je ostao lonac graha da vidimo šta dalje.
Prvo što mi je palo na pamet bila je gusta juha pa sam izvadila sve što se tog trena našlo iskoristivo u frižideru a bilo je:



pola konzerve pelata
mala glavica kelja
šampinjoni
mrkva
pola korijena celera
celerov list
peršin
dodala sam još veći komad krumpira, luk, češnjak i lovorov list pa sve zajedno popržila na maslinjaku i zakuhala sa žlicom Vegete i komadićem čilija.


Na kraju se unutra našao neki zaostali par suhuh rebarca za mog muža mesoždera koji se bez meseka nemre napapati :)
Još dekoracija s malo bučinih koštica i to je to.


( Utrošak one hrpe kuhanog graha bio je minimalan pa se bacam na posao da izmislim još nešto s tim grahom prije nego sve skupa potrpam u vrećice i u škrinju )